Klanten reviews

Wat klanten zeggen over Difference hondenuitlaatservice!

Daphne Korting en Bastiaan Diebrink:

  • Onze Fleur gaat inmiddels al 3 jaar met priscilla mee en komt elke keer zeer voldaan weer thuis. Zij neemt de tijd om de honden te voorzien van een mooie wandeling, zodat honden al hun overtollige energie kwijt kunnen. Zij is ook bij onze teckels, welke in het verleden ook met haar mee zijn geweest, zeer geliefd en herkennen haar direct zodra zij onze Fleur komt ophalen. Fleur kan als waterrat haar hart ophalen, omdat zij bij priscilla altijd lekker kan zwemmen. zodra Fleur thuis komt hebben wij er geen hond meer aan, wat voor ons betekend dat zij het echt naar haar zin heeft gehad. Priscilla is een hard werkende meid die haar hart op de juiste plek heeft zitten, en die met liefde en geduld met de honden om gaat. Voor ons geen andere meer, zij bied echt waar voor het geld wat wij hier aan uitgeven. Geen snelle uitlaatbeurt, of binnen het uur weer thuis, werkelijk een top service!


Mevrouw Bruins:

  • Difference Uitlaatservice, de naam zegt het al! Zij zorgen enorm goed voor mijn huisdier, kan gewoon niet beter, alsof het hun eigen huisdier is! Nooit is iets te veel! Moet je naar de dierenarts en kan je dit niet alleen? Ze staan echt direct voor je klaar en gaan mee!
    Ook word ik heel goed op de hoogte gehouden of er “iets” gebeurt of als er geconstateerd wordt dat ons huisdier niet helemaal “lekker” is.Een geweldige, zeer professionele  uitlaatservice die ik bij iedereen aan zou willen bevelen!


 

Roland:

  • Difference heeft ons in de 3 jaar dat we klant zijn nog nooit in de steek gelaten of teleurgesteld. Buitengewoon betrouwbaar als je bedenkt dat dit betekent dat onze labrador Bo 4 dagen per week wordt uitgelaten. En dan ook echt uitgelaten, weer of geen weer. We hebben gezien dat ook zijn sociale gedrag aanzienlijk is verbeterd want daar viel nog weleens wat op aan te merken. Misschien niet de aller goedkoopste maar voor de kwaliteit, het vertrouwen en de gemoedsrust betalen wij zeker niet teveel. Priscilla is ook erg allert als ze ziet dat er iets met Bo is dat wij nog niet in de gaten hebben. Een echte vakvrouw. Wij kunnen Difference ten zeerste aanbevelen.


Informatie over online geschillen:

De Europese Commissie biedt consumenten de mogelijkheid om online geschillen op te lossen volgens Art. 14 paragraaf 1 van de ODR (platform voor geschillen). Het platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr) dient als site waar consumenten buiten de rechtszaal geschillen voor online aankopen kunnen oplossen.